V roce 1949 doplnila tehdejší lodní flotilu a dodnes zůstala jedinou z té doby, která stále vozí cestující. Zub času se ale na ni podepsal, a tak před nedávnem musela projít rekonstrukcí. V hangáru na břehu přehrady ji pracovníci brněnského dopravního podniku museli vyměnit elektroinstalaci, protože ta původní již nevyhovovala předpisům a technickým požadavkům. Práce na opravě kabeláže, řídícího pultu a ovládacích prvků stály přes jeden milion korun.
Po rekonstrukci se opět vrátila na vodu a dnes je jedinou jednopalubovou lodí ze sedmičlenné flotily. Šest dalších je dvoupalubových, které jsou pojmenovány po partnerských městech Brna. Generální ředitel DPMB Miloš Havránek si letošní sezonu zatím pochvaluje a pokud bude dál přát počasí a neklesne zájem cestujících, mohl by být překonán i loňský rekord, kdy lodě svezly téměř 286 tisíc lidí.